martes, 4 de septiembre de 2007

Para tirarse de los pelos

Espero, querido visitante, nun te hayas asustao del desorden que tengo sobre el escritorio, pero menudu día tuve .

Los elementos tecnológicos pusieron en contra mía y, pa' nun romper la costumbre, el ordenador portátil fizo una de les suyes.

Párose en mitad de un post y, luego, nun me reconocía el módem. Puséme a reconfigurarlo tó, pero, claro, a las doce la noche, nun ta la cabeza pa' facer esfuerzos de esti tipu y acabé reinstalando la configuración inical del ordenador, con lo que perdí la mitad de coses que tenía guardaes.

Po' la mañana, tocóme volver a ponélo to' en su sitiu y nun ye la primera vez que me pasa. (¿Tendré zarpes en vez de deos?)

Así que quédeme sin la llibreta de direcciones del Outlook Express y pidiéndo, vía sms, a los conocios que me manden su dirección de correo electrónicu.

Vamos que hubo un momentu en que dijei al ordenador: "Doite que te frayo", porque nun me facía casu.

Bueno, en resumen, que vuelvo a tenélo casi todo en su lugar, pero fartéme ya de les jugaes que faen estos cosos.

Cuanta más tecnología, peor. Si nun i pido ná más que me deje conectáme a Internet y, por lo demás, nun lu exprimu como fae otra gente.

En fin, los misterios del maravilloso mundo del bit, aunque nun podrán conmigo. Tengo demasiá curiosidad por conocer cómo funcionen y aprender y, en esto, ya se sabe que ye la ley del ensayo y error.

Eso sí, hay errores que salen caros pa'l bolsillu. Menos mal que esta vez nun fizo falta tocálu.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Me gusta tu blog. Reconozco que he curioseado por arriba y por abajo, y de repente he tropezado en este post, y he recordado mis años en Grandas.
Gracias por escribir!!

 

Design by Amanda @ Blogger Buster